...artık kaçacak yerin olmadığı yerde,
acıyla yüzleşmek de kaçınılmazsa en iyi bilinen şeyi yapmak gerekirdi.
Müzikse müzik, özlemse özlem .
Giderek batan bir dünyanın telaşına vaktimiz yok.
Elimizdeki kemanla başka melodiler çalmak zorundayız.
"İçimizden göçenler, besleyip büyüteceğimiz, gözümüz gibi bakacağımiz özlemi bırakıp öyle gidiyorlar.
Biz de el ele verip bıraktıkları duyguya ev sahipliği yapıyoruz ."
"Eğer yaşamak üstesinden gelinmesi zor bir süreç ise, ki öyledir, o halde kalan sağların kimden olduğu önemsizdir.
Dolayısıyla eğer acının ne olduğu konusunda hemfikir isek, önemli olan şey acıyla olan mesafemizdir.
İkincisi ve en önemlisi ,
yara mühim değildir, mühim olan yaranın failidir."
"Kelime haznesi 20 kelimeyi geçmeyen bir çocuğun
"Ben neden öldürülüyorum?"
sorusuna tüm dünyanın üstün zekalıları bir araya gelse cevap veremeyeceği kadar cahil bir dünyadayız ."