📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kimin paylaştığını hatırlamıyorum ama kitapla ilgili bir inceleme görmüştüm sitede. O kadar beğenmiştim ki yazılanları, hemen bu kitabı okumalıyım diye düşündüm. İyi ki de okumuşum, o kadar güzel ve etkileyici ki, bu senenin en iyi kitaplarından biri olabilir benim için.Okumama vesile olan o incelemeye ve farkında olmadan, burada birbirimize verdiğimiz destek ve tavsiyeler için her birinize teşekkür ederim.
Kitabı okurken yer yer,daha önce okuduğum Pearl Sydenstricker Buck'ın Ana kitabını hatırladım. O da çok güzel bir eserdir, henüz okumayanlara tavsiye ederim.
Kitaptaki ana kahramanımız Fugui isimli bir ihtiyar. Gençken hovardalık peşinde koşan ve ailesinin tüm servetini kaybeden adam, köyüne gelen bir gezgine, hikayesini anlatmaya başlar. Ailesi ile birlikte yaşadığı çile dolu hayatın bir türlü sonu gelmez, okuduğunuz her sayfa sizi biraz daha üzecek başka bir trajediyi yazar.
Benim okuma sürem biraz uzun olsa da, iki günde rahatlıkla bitirebileceğiniz, akıcı bir kitap.Herkese tavsiye eder, keyifli okumalar dilerim