Günşe

Zorlama
1/10
·320 syf.··
2021 103. kitabı
Tek diyebileceğim şey ZORLAMA. Sırf etkileyici olsun diye karakterler öldürülmüş... Kötü olan ilk kitap bile daha güzeldi. Kafam dağılsın diye okudum pişmanım. Kesinlikle vakit kaybı. Kitap giriş olarak hastanede başlıyor ve asla okurların neredeyse 2 yıldır beklediği Merih-Eylül sahnelerini görmüyoruz. Biz birbirimize zarar veriyoruz klişesi kitapta diz boyu... Merihe hastalık konusunda yine değinilmemiş. Bomboş bir kitaptı. Kitap bitince bu kadar sayfa (ki zaten ince) ne okudum ben dedim. Sonunda bile zorlama vardı. Dili çok basitti. Yine bir edebi cümleler kurma çabası. Yani 13 kitabı olan bir insan için fazla zayıf ve yetersiz. Eğer okumadıysanız bence okumayın. Kitabın sonunu siz hayal edin. Eminim daha güzel olacaktır. Son dışındaki diğer kısımlar o kadar boştu ki... Sadece sonunda ağladım falan denir de sondan kurtarırız diyerek bu sonun yazıldığını düşünüyorum yoksa bu kitaba bırakın 40-50 TL 10 TL bile verilmez. Tamamen kitabı kurtarma ve hayranları susturma çabası.
Kar TanesiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 20216,6bin okunma
Günşe
Ya gerçekten birinci kiyaptaki heycandan eser yoktu keşke o doktor yine ortaya şıksaydıda en azından bşr heycen falan olurdu kitabı sırf okuyayımda bitsin kafasında okudum karakterler ölünce sevindim resmen yazar ikinci kitabını çıkartmış olmak için çıkarmış arkadaşım önerdiği için çok büyük bir hevesle almıştım birde kutulu set aldım Kutulu set yani seriye daha başlamamış olanlar için söylüyorum buna vereceğiniz parayı gidin daha güzel kitaplara verin karakterlerin o toksik ve birbirini manipüle etme merakını bir türlü anlamadım zaten özelikle merihi birinci kitaptan sevmemiştim yok Eylül elimi bırakma galan filan Eylül'de sevdiğimi söyleyemem her boka çok tepki veriyor bence kitaptaki tüm karakterler çok gereksizdi hiçbirini sevmedim zaman kaybından başka bişey değil onun yerine daha düzgün bir kitap okurdum ama olmadı işte...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zorlama
1/10
·320 syf.··
2021 103. kitabı
Tek diyebileceğim şey ZORLAMA. Sırf etkileyici olsun diye karakterler öldürülmüş... Kötü olan ilk kitap bile daha güzeldi. Kafam dağılsın diye okudum pişmanım. Kesinlikle vakit kaybı. Kitap giriş olarak hastanede başlıyor ve asla okurların neredeyse 2 yıldır beklediği Merih-Eylül sahnelerini görmüyoruz. Biz birbirimize zarar veriyoruz klişesi kitapta diz boyu... Merihe hastalık konusunda yine değinilmemiş. Bomboş bir kitaptı. Kitap bitince bu kadar sayfa (ki zaten ince) ne okudum ben dedim. Sonunda bile zorlama vardı. Dili çok basitti. Yine bir edebi cümleler kurma çabası. Yani 13 kitabı olan bir insan için fazla zayıf ve yetersiz. Eğer okumadıysanız bence okumayın. Kitabın sonunu siz hayal edin. Eminim daha güzel olacaktır. Son dışındaki diğer kısımlar o kadar boştu ki... Sadece sonunda ağladım falan denir de sondan kurtarırız diyerek bu sonun yazıldığını düşünüyorum yoksa bu kitaba bırakın 40-50 TL 10 TL bile verilmez. Tamamen kitabı kurtarma ve hayranları susturma çabası.
Kar TanesiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 20216,6bin okunma
Simay isimli okura yanıt verildi
Günşe
Basılı bir kitap
Okuduğum en kötü kitap olabilir
Puan vermedi
Başlıkta da dediğim gibi, okuduğum en kötü kitap olabilir.Nedenlerini söyleyeceğim ama önce konusundan başlayalım.Konusu şu:Eylül adında bir genç kız var ve bu kızın psikolojik sorunları var.Bundan dolayı ailesi Eylül'ü psikoloğun level atlamış versiyonu olan bir yere getiriyor. Bu yerde sadece Eylül değil Eylül'ün yaşlarında başka insanlarda var.Peki burada ne yapıyorlar? Bu insanları toplayıp onlara etkinlik vb. şeyler yaptırıp onları iyileştirmeye çalışıyorlar.Eh Beyza Alkoç kitabı olur da romantizm olmaz mı? Tabiki de.Zaten kitabı mahveden şey bu.Yazar Eylül ile Merih'in aşkına odaklanacağım diye konuyu unutmuş. Kitabı kurtaran şey son sayfadaki olaylar ve yan karakterlerdi, gerçi yine de çok bir etki ettiğini söyleyemem.Potansiyeli olan bir kurgu ama yazar bence yazamamış.İsterseniz 2.kitap için de bir inceleme paylaşırım.Bu inceleme de bu kadardı.Hoşçakalın
Kar KüresiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 202011,6bin okunma
Günşe
Neden bu kadar haklısın şu anda kar tanesinin bitirmek üzereyim ve hikayenin ana konusu güzel yani psikolojik tarafı ve onları denek olarak kullandıklarını bulduğu konudan bahsediyorum Ama her şeyi berbat eden şey ikisinin ilişkisi başta tatlıtdılar heycanlı gidiyordu sonradan aşırı sapıtılar yok Eylül elimi hiç bırakma kadın elini bırakınca beyefendi bide tepkileniyor ya sanki 18 20 yaşındaki yetişkin insanlar değilde 12 yaşındaki ergenler gibi davranıyorlar ve bu hikayenin akışını çok etkiliyor ama kötü yönden daha söylenecek çok seni varda neyse şu ana kadar okuduğum en kötü kurgusal çifti ve çok haklısınız
Rezalet
1/10
·368 syf.··
2025 15. kitabı
Genelde hiçbir kitaba kötü yorum yapmam fakat bu öyle bir kitap ki okurken sinirden saçlarımı yolmamak için çok büyük bir çaba gösterdim. Yazarın bir videosu vardı "sizce ben kelepçe görüp kitap yazmış mıyımdır" gibi bir şeydi. Gerçekten öyle olduğu çok belli çünkü kitap kitap değil sayfa israfı. Kitabın konusunu çok hızlı bir şekilde özetleyecek olursam ana karakterimiz Güneş birinden intikam almak için evine giriyor ve orada biriyle daha karşılaşıyor. Ertesi gün yakalandığında onu sorgulayan polisin aslında önceki gece karşılaştığı suçlu olduğunu görüyor. Kitabın konusu bu fakat bunlar sadece ilk 50 sayfada olan şeyler.Gerisi ise şu şekilde geçiyor: Komiser:Beni baştan çıkaramazsın Güneş:Sen öyle san Hatta bir sahnede çatışmanın hemen sonrasında bir gecelik giyip komiserin karşısına çıkıyor... Okuyanların bunu beğenmesine mi şaşırayım yoksa az da olsa potansiyeli olan bir kurgunun sürekli bu tarz sohbetler ile harcanmasına mı? Kitabı okumam yaklaşık 2 gün sürdü ve her sayfada "ben ne okuyorum" dedim. Yazar"nasılsa kitaplarım satıyor aklıma geleni yazayım" gibi bir düşünceye sahip sanırım. Her kitabında ya diyalog olarak ya da direkt olarak cinsellik var. Hadi yazarımız bunları yazıyor,okuyanlara ne demeli? Keşke şaka yapıyor olsaydım ama yazarın "az önce smut sahne yazdığım yüzümden belli oluyor mu" gibi bir videosu vardı ve yorumları görmeniz lazım. Yazarın 3 imzasına da gitmiş biri olarak okuyan kitlenin yaşını biliyorum ve yemin ediyorum ki 10-14 yaş arası çocuklar o videoya öyle yorumlar yazmış ki yarım saat duvara bakıp "ne olacak bu kitap sektörünün hali" diye düşündüm.Yazarın kitapları okuyanların yaşını bilmesine rağmen bu tarz şeyler yazması çok saçma. İlk defa böyle bir şey söylüyorum ama lütfen bu kitabı okumakla harcayacağınız para ve zamanı edebi
1000Kitap
Geriye Sadece Karanlık KaldıSelin Solaris · Martı Yayınları · 2026230 okunma
Günşe isimli okura yanıt verildi
Günşe
Küllü Satırlar Ama gerçekten ya 18 yaş uyarısı yapılmalı ya da içerisindeki cinsellik ve kıskançlık üzerine yapılan şiddet azaltılmalı dediğiniz gibi hem burada yani kitaplarda hem de dizilerde de olmak üzere günümüzde bu kitabın konusundaki gibi şeyler çok normalleştiriliyor hele suç oranları bu kadar artmışken ben bu kitabı düşmandan aşka diye satın almıştım ama afedersiniz cinselikten aşka bu nasıl aşk.
Rezalet
1/10
·368 syf.··
2025 15. kitabı
Genelde hiçbir kitaba kötü yorum yapmam fakat bu öyle bir kitap ki okurken sinirden saçlarımı yolmamak için çok büyük bir çaba gösterdim. Yazarın bir videosu vardı "sizce ben kelepçe görüp kitap yazmış mıyımdır" gibi bir şeydi. Gerçekten öyle olduğu çok belli çünkü kitap kitap değil sayfa israfı. Kitabın konusunu çok hızlı bir şekilde özetleyecek olursam ana karakterimiz Güneş birinden intikam almak için evine giriyor ve orada biriyle daha karşılaşıyor. Ertesi gün yakalandığında onu sorgulayan polisin aslında önceki gece karşılaştığı suçlu olduğunu görüyor. Kitabın konusu bu fakat bunlar sadece ilk 50 sayfada olan şeyler.Gerisi ise şu şekilde geçiyor: Komiser:Beni baştan çıkaramazsın Güneş:Sen öyle san Hatta bir sahnede çatışmanın hemen sonrasında bir gecelik giyip komiserin karşısına çıkıyor... Okuyanların bunu beğenmesine mi şaşırayım yoksa az da olsa potansiyeli olan bir kurgunun sürekli bu tarz sohbetler ile harcanmasına mı? Kitabı okumam yaklaşık 2 gün sürdü ve her sayfada "ben ne okuyorum" dedim. Yazar"nasılsa kitaplarım satıyor aklıma geleni yazayım" gibi bir düşünceye sahip sanırım. Her kitabında ya diyalog olarak ya da direkt olarak cinsellik var. Hadi yazarımız bunları yazıyor,okuyanlara ne demeli? Keşke şaka yapıyor olsaydım ama yazarın "az önce smut sahne yazdığım yüzümden belli oluyor mu" gibi bir videosu vardı ve yorumları görmeniz lazım. Yazarın 3 imzasına da gitmiş biri olarak okuyan kitlenin yaşını biliyorum ve yemin ediyorum ki 10-14 yaş arası çocuklar o videoya öyle yorumlar yazmış ki yarım saat duvara bakıp "ne olacak bu kitap sektörünün hali" diye düşündüm.Yazarın kitapları okuyanların yaşını bilmesine rağmen bu tarz şeyler yazması çok saçma. İlk defa böyle bir şey söylüyorum ama lütfen bu kitabı okumakla harcayacağınız para ve zamanı edebi
1000Kitap
Geriye Sadece Karanlık KaldıSelin Solaris · Martı Yayınları · 2026230 okunma
Günşe
Bu yorumu seni linçlemek için yazmıyorum ama burada yazarın bir suçu yok çünkü bu kitap ı alanda okuyanda çocuk genel olarka asıl suç ailenin çünkü kendi çocuğunun aldığı ve okuduğu kitaplara bakıyorsa ve incelemiyorsa çocuk yine okur çocuğun suçuda şurada kendi yaşına uygun olmadığını bilmesine rağmen alıp okuması.yazar zaten çıkış kitabı bu tarz smut yada romantizm içeren kitaplar okuyanın yada ailenin Sorumsuzluğu yüzünden sevdiği kitap türünü yazmaya bırakması doğru değil.Ki kitapta genel olarak herhangi bir smut yok, daha doğrusu smut olacakmış ta olamamış gibisinden diyelim.Tabikide senin yorumunun haklı olduğu yerleri var ✨✨ (lütfen beni yanlış anlama 😶)