Bu kitap hem yazarın (yani benim sandığıma göre) ilk kitabı olduğuna bakarsak gayet güzeldi ve fantastik kurgusuna yani seriye alışmamı için gayet yeterliydi bana okuma alışkanlığını kazandıran bir kitaptı ve bence kitabın böyle solup gitmesi iyi olmadı verilmesi gereken değeri verilmediğini düşünüyorum çünkü zamanında iki ödül almış gençlik top 10 adayı olmuş bir kitaptan bahsediyoruz buradan ben serinin tamamını okudum hatta bu kitabı okuyalım bayağı bir oldu ama şimdi yazabildim çünkü diğer kitaplar hakkında incelemeler yazıyordum meşgul diyorsanız vesaire vesaire ilk olarak pach karakterinden bahsedeceğim kitabın başlarında ona aşırı fazla sevmemde neden olan bir karakter nedeni kitapta sürekli sürekli norayı rahatsız etmesin aslında çok fazla takılmadım ama beni asıl rahatsız eden konu şu sonlarına doğru karakterin norayı öldürmemesinin yani kurban etmemesinin nedeni onu aşık oldu onu çok sevdiğini görüyoruz yani öğreniyoruz ama garip olan şu ki biz bunu öğrenene kadar karakterimiz noraya sen kendini sevmiyormuş onu böyle ya takılırım şununla giderim tarzına davranıyor ama gören o ki tüm seri boyunca en mantıklı davranan karakter de bu yani benim bakışıma göre bana garip gelen diğer bir tarafta şu nora başka bir nesfili öldürme yani onu kurtarmaya çalıştığı sürece karakterimiz ona delilerce aşık olmasına rağmen hiçbir şey yapmıyor ona zihin yoluyla bir şeyler göndermeye çalışıyorum güya ama sorsan ona deliler gibi aşık hadi bu karakterin öncekinin halinden aşırı şerefsiz bir kovulmuş melek olduğunu göz ardı edersek bunların olabileceğini birazcık daha Okey diyebilirsin ama asıl olan diğer karakterlerden nora ile vee aşırı iyi arkadaşlar ama çok da toksik bir ilişkileri var ilişki derken yanlış anlamayın beni vee karakterimiz güya'nın oraya için her şeyi yapar ama