Burak

Kendimizi sabit, katı, değişmez bir şey sanıyoruz. Kim olduğumuzla ilgili fikirlerimiz ve kararlarımız var.Nelerden korktuğumuzu, neleri istediğimizi, neleri sevdiğimizi, neleri sevmediğimizi belirlemişiz. Bu sınırların dışına çıkarsak yanlış bir şey yapacakmışız gibi hissediyoruz. Kendimize “Ben” adında bir hapishane yapmışız, bir türlü tahliye olamıyoruz Osman.
Sayfa 72·Kitabı okudu
Burak isimli okura yanıt verildi
Burak
Pera Tam olarak bu'dur. 👏👏
Reklam
Kendimizi sabit, katı, değişmez bir şey sanıyoruz. Kim olduğumuzla ilgili fikirlerimiz ve kararlarımız var.Nelerden korktuğumuzu, neleri istediğimizi, neleri sevdiğimizi, neleri sevmediğimizi belirlemişiz. Bu sınırların dışına çıkarsak yanlış bir şey yapacakmışız gibi hissediyoruz. Kendimize “Ben” adında bir hapishane yapmışız, bir türlü tahliye olamıyoruz Osman.
Sayfa 72·Kitabı okudu
Burak isimli okura yanıt verildi
Burak
#225882360 #227678458
Kendimizi sabit, katı, değişmez bir şey sanıyoruz. Kim olduğumuzla ilgili fikirlerimiz ve kararlarımız var.Nelerden korktuğumuzu, neleri istediğimizi, neleri sevdiğimizi, neleri sevmediğimizi belirlemişiz. Bu sınırların dışına çıkarsak yanlış bir şey yapacakmışız gibi hissediyoruz. Kendimize “Ben” adında bir hapishane yapmışız, bir türlü tahliye olamıyoruz Osman.
Sayfa 72·Kitabı okudu
Burak
Kapının anahtarı elindedir fakat çıkmak istemez. Çünkü alışılmışlığın dışına çıkmak cesaret ister. O cesareti gösteremeyenler genelde ''ben'' böyleyim kolaylığını kullanır.
Senden ayrılmaktan bıktım Osman:)
Zaten bitmedi, nerde bitti, kim demiş? Ayrıldıktan sonra bitiyor muymuş? Öyle bir dünya var mıymış? Ayrılık da bir ilişkidir nihayetinde, ayrılığı nasıl yaşayacağın bir bakıma tercih işidir. (…)Şunu unutma ki biz bitti demeden bu iş asla bitmez Osman.
Sayfa 47·Kitabı okudu
Burak isimli okura yanıt verildi
Burak
Pera 🙈🤣 e hadi o zaman başlasın 😅😂