Zaten bitmedi, nerde bitti, kim demiş? Ayrıldıktan
sonra bitiyor muymuş? Öyle bir dünya var mıymış?
Ayrılık da bir ilişkidir nihayetinde, ayrılığı nasıl
yaşayacağın bir bakıma tercih işidir. (…)Şunu unutma ki biz bitti demeden bu iş asla bitmez Osman.