Acaba bu ilkel yaratıklar, gökten inen canavar ve içinden çıkan garip şeyler hakkında ne düşünürler? Herhalde ilk yapacakları şey, yerlere kapanıp yüzlerini toprağa kapatmak olacaktır. O güne kadar Ay'a ve Güneş'e tapmışlardır. Ama şimdi olan, korkunç bir şeydir. Tanrılar gökten inmişlerdir.