Ridvan

Belki az sonra dışarı çıkarız ve bu şehrin; gemileri, otobüsleri ve ağaçlarıyla birlikte bize nasıl kucak açtığını görürüz. Nefeslerle, seslerle ve kanla. Geceyle ve gündüzle. İnsanlarla ve ben ve biz birlikte. Belki.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Her şey düzelecek, gözlerini kapa ve uyu”
Emek ucuz ekmek ise pahalıydı.
Ben artık, beni insanlardan biraz daha uzaklaştıracak bir ömür sürmeye karar verdim.
Ağanın, beyin keyfi yerindedir. Şeyhin de öyle.. Yok, yokluk nedir bilmezler.