Rim

Rim
" Gülme, ağlama, nefret etme, sadece anla ". {B. Spinoza}
En'lerimden...
• Uryan geldim ise, uryan giderim. Ölmeğe elde fermanım mı var ? Azrail gelmiş de can taleb eyler, Benim can vermeğe dermânım mı var ? Dirilirler, dirilirler, gelirler. Huzur-ı mahşerde divan dururlar. Harami var diye korku verirler, Benim ipek yüklü kervanım mı var? Er isen erliğin meydana getir, Kadir Mevlâ'm, noksanımı sen yetir, Bana derler gam yükünü sen götür, Benim yük götürür dermanım mı var ? Karac'oğlan der ki: İsmin öğerler. Ağı oldu bildiğimiz şekerler. Güzel sever diye isnad ederler Benim Hak'tan özge sevdiğim mi var ? •••
Sayfa 237
Karac'oğlan
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ölümün dahî yârdan gelişini ummak yahut...
• Karac'oğlan eydür : Yakıp yandırma, Şol goncadan gayrıy'elin sundurma, Ölür oldum, Azrail'i gönderme, Sevdiğime cânım aldır, ya Kerim ! •••
Sayfa 225
Karac'oğlan
• Karac' oğlan der ki : Konup geçilmez. Eyi, kötü birden bire seçilmez. Denerim yolları, yârsız geçilmez. Yârın alan, gidişinden bellidir. •••
Sayfa 223
Karac'oğlan
Bu sözlerde aklıma düşen bir nazlı toprak oldu :(
• "Sevdiğim üstüne bir libas geymiş , Bir kara, bir yeşil, bir al, bir beyaz." •••
Sayfa 221
1000Kitap
• Sadako, uykuya dalmadan önce kağıttan yalnızca tek bir turna kuşu katlayabildi. Altı yüz kırk dört... Bu, katladığı son turna kuşu olacaktı. •••
Sayfa 72
1000Kitap