- Dertler paylaşıldıkça azalırmış.
- Azalır mı gerçekten sevgili psikoloğumuz?
- Ya ne diyeyim şimdi, öylesine beylik bir laf işte. Paylaşmakla azalan dert mi var? Konuşarak içimizi rahatlatıyoruz sadece. Dertlere deva bulmadan azalmayacağını da, bazı dertlerin dermanının olmadığını da biliyoruz yoksa.