Adaletin olmadığı yerde insanların kendi adaletini aradığına bir kere daha şahit olmuştuk. Şimdi kim suçluydu? Adaleti kirletenler mi yoksa kirlenmiş adalete güvenmeyip kendi adaletini yaratanlar mı?
Nasıl bir dünyada yaşıyorduk Allah'ım? Kız çocukları eskiden diri diri gömülürdü toprağa, şimdi yaşarken öldürülüyorlardı. Zaman değişiyor ama insanoğlu vicdansızlığından bir gram bir şey kaybetmiyordu.