Rivers Bookstore

Rivers Bookstore
@River4432
İlk mangamm
10/10
·180 syf.··
2026 32. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 13 Haziran 2026 21:19
Hayatımda ilk defa manga okudum ve manga benim için "asla okumam" dediğim şeylerin arasındaydı. Ama okuma zevkimi genişletmek istediğim için bir deneyeyim dedim. Okumaya alışmam kolay oldu. Hangi diyoloğu ne zaman okuyacağım? Diyordum ama ilk sayfalarda hemen alıştım. Konusu güzeldi. Masal izliyormuşum gibi hissettim. Küçük küçük hikayeler ve bunların birer okul efsanesi olması çok hoşuma gitti. İkinci cildini de alırım kesinlikle. Çizimleri de çok güzeldi. Hanako-Kun'u baya sevdim ve çok şirin. Devamını merak ediyorum. Böylece manga okumaya başlamış oldum. İyiki de başlamışım. Böyle uzun romanlar okumaktan bunaldığımda çok iyi geldi. Üşenmeden bana bir sürü manga öneren Firefly ye çok teşekkür ederim. Asla okumam dediğim bir diğer tür de bilim kurgu. Pek ilgimi çeken bir tür değil. Ama birgün onu da okuyacağım. Eğer bana önermek istediğiniz bilim kurgu varsa lütfen yorumlara yazın. Seviliyorsunuz<3
Tuvalet Hayaleti Hanako-kun - 1. CiltAidairo · Gerekli Şeyler Yayıncılık · 2022379 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yine sabahlayrak kitap bitirdiğimiz birgün 2:50
10/10
·336 syf.··
2026 31. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 13 Haziran 2026 02:23
Hepinize selamm! Hizmetçinin ikinci kitabının incelemesiyle karşınızdayım. Hem spoilerli hem de spoilersiz olacak. Ona göre uyarı koyacağım. Öncelikle başlarında sıkıntıdan baygınlık geçirdim. Hizmetçi de başından itibaren olayların içine giriyorduk ve her bölüm sonu heyecanlı bitiyordu. Sürekli sayfaları çevirmek istiyordum. Ama bu kitapda böyle olmadı maalesef. Ne olduysa son 100 sayfada oldu. Ama o 100 sayfayı da soluksuz okuduğumu söyleyebilirim. Sonuyla Hizmetçi yi açık arayla geçti. Bakalım diğer kitapta ne olacak? SPOİLERLİ KISIM Şimdi... Okurken şöyle dedim Wendy şeytana pabucunu ters giydirir. Ama sonra fikrimi değiştirip Millie'nin daha tehlikeli olduğuna karar verdim. Kız iki dakikada iki insanın da sonunu getirdi. Ayrıca olayları bu kadar iyi planlayıp buna bir intihar süsü vermesi de zekiceydi. Öte yandan Wendy... Herşeyi güzel planlamıştı fakat belli ki sonunu hesaba katmamış. Hele o adam yok mu? Russell. Adamın ne ... olduğu belli değil. Karısını aldatacak kadar aciz, ama adam öldüremeyecek kadar iyi kalpli. Başta aldatıyor karısını sonra da "ben söylerim boşanırız, sonra da senle evleniriz" yok ya. Ee madem başta karına söyleseydin ben senden boşanacağım diye. Wendy'de keşke sevse adamı. Adamı sevdiği için yapmıyor ki. Wendy kendine koca aramıyordu, kocasını öldürmesine yardım edecek bir aptal arıyordu ve buldu. Tabi o adam bir "melek" çıkınca işi kendisi yapması gerekti, adam görevini yerine getirmemiş oldu ve o da bunu açıkça belirtmek için şu cümleleri kurdu: "Russel gülümsediyse de yüzünde bir gerginlik vardı. Douglas'ı öldürmek istemediğini saklamamıştı. Kendisi mutfakta saklanırken pis işi bana yaptırmasına hâlâ inanamıyordum. Eh, mutlu değilse şirret karısına geri dönebilirdi, ben kendime milyon dolarımın tadını birlikte çıkaracak yeni
Hizmetçinin SırrıFreida McFadden · Olimpos Yayınları · 20237,4bin okunma
Diyecek çok şeyim var...
10/10
·352 syf.··
2026 30. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 10 Haziran 2026 20:14
Hepinize selamm! Benim için okurken hayatımın değiştiğini hissettiğim o kitabı bitirdim ve geldim. Bu seriye o kadar bayıldım ki tekrar okuduğumda asla aynı etkiyi vermeyecek. Yavaş yavaş başlıyorum eğer birinci incelememi okumadıysanız buraya bırakıyorum. #305766960 Öncelikle bu serinin genel olarak konusunu o kadar sevdim ki, daha önce böyle bir kitap okumamıştım. Bu kitap beni hem ağlattı hem de çok şey öğretti. Rüzgar'ın hayat mücadelesi, yaşadıkları, küçük yaşta hayallerini gerçekleştirmeyi kafasına koyması ve çabalayarak istediği yere gelmesi... Çok gurur vericiydi. Son sahnelerde o kadar ağladım ki... Okuyanlar anlayacaktır. Bir de bişey söylemek istiyorum. Bir masumun hakkını yiyenlerin, içinde kötülük besleyenlerin sonunda hak ettiklerini bulması beni çok etkiledi. Çünkü çevrem böyle insanlarla dolu ve ne yaparlarsa yapsınlar ne düşünürlerse düşünsünler birşey demiyorum. Çünkü herkesin yaşattığın yaşayacağına inanıyorum. Rüzgar gibi, insanlara başarımı göstererek onlardan intikam alıyorum. Bu yüzden Rüzgar bana çok şey öğretti ve onda kendimden çok şey gördüm. Tuna'ya gelince... Tuna o kadar güzel seviyor ki... Yani kelimelerim yetmiyor onların aşkını anlatmaya ki onlar bile anlatacak kelime bulamıyorlar. Bazı detaylar içimi burktu... Tuna'nın geçmişinde yaşadıkları yüzünden birine araba kullanırken her seferinde yavaş kullanmasını söylemesi... Rüzgar'ın her mutlu aile gördüğünde geçmişe gitmesi ve yaşayamadığı çocukluğunu mezara gömmesi... Ve bu iki insanın, kendi kör kuyularına düşmüşken zifiri karanlıkta kendi ışıklarıyla aydınlanarak birbirlerini bulmaları... Rüyayı çok sevdiğimi söylemeden geçmek istemiyorum. Belki herkesin gördüklerini göremiyor ama eminim o, herkesten çok daha fazlasını görüyor. Eğer bu seriye yan
Rüzgârı YaşamakK. Kübra Berk · Artemis Yayınları · 20252,125 okunma
BÜYÜLENDİM…
10/10
·416 syf.··
2026 29. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 06 Haziran 2026 17:45
Hepinize selam minik savaşçılarr! Size 3 günde bitirip bayıldığım o kitabı anlatmaya geldim ve çok heyecanlıyım çünkü bu kitap hakkında söyleyeceğim çok şey var. Konusundan çok bahsetmeyeceğim ama genel olarak kadına şiddet ve mücadeleyi anlatıyor. Öncelikle... Benim bu kitabı almaya karar vermemin sebebi Mavi gece de Tuna'yı çok sevip, onu ayrı bir kitapda okumak istememdi. Tuna ve Rüzgarın aşkını keyifle okurum diye düşünüyordum. Ama bu hikâye sadece bir aşk hikayesinden ibaret değilmiş. Bu kitap benim düşündüğümden çok daha fazlasıydı... Rüzgarın yaşadığı taciz bir yana geçmişinde yaşadığı şeyler de çok sarsıcıydı. Kendini kurtarmak için annesini ve kardeşini bırakmak zorunda olması ve yıllarca annesini görememenin pişmanlığını yaşaması... Kendi ayaklarının üzerinde durup bir doktor olması. O kadar gurur verici ki. Çalışan kadınları hep desteklerim ama özellikle tek çaresi çalışmak olup kendi hayatı için mücadele veren kadınlara hayranım. Rüzgar çok... Çok güçlü bir kadındı. Şimdiye kadar okuduğum en güçlü kadın olabilir. Ve kendisinin başarısını kıskanan insanlara karşı gösterdiği tutum çok güzeldi. O insanlara en güzel cevabın başarı olduğunu çok güzel bir şekilde gösterdi. Rüzgarın yaşadığı şeyleri kitap boyunca iliklerime kadar hissettim. Artık yaşadıklarını kaldıramadığında, her feryat edişinde, tükenişinde bize kadın olmanın ne kadar zor olduğunu gösterdi. Rüzgar yaşadığı onca şeye rağmen hiç pes etmedi. Onun yerine, ona zulüm edenlere en güçlü şiddetiyle esti. Rüzgar insanlardan intikamını fiziksel zarar vererek almadı, daha kötüsü, insanların zihninde derin bir intikam bıraktı. Onların kendi düşüncelerine yenilmelerini sağladı. Gerçekten hayran olunası bir kadın... Tuna'yı çok iyi anlıyorum(: Tuna'ya gelince... Spoiler olmasın diye detay vermeyeceğim ama
Rüzgâra DokunmakK. Kübra Berk · Artemis Yayınları · 20253,003 okunma
Spoilersizdirr
8/10
·174 syf.··
Beğendi
·
2026 28. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 02 Haziran 2026 17:48
Eveettt Mayıs ayının son kitabı olan Porsuk Ağacı Cinayeti ni bitirmiş bulunmaktayım. Önce konusunu anlatayım; Bir yudum çayla başlayan olay trajedi ile son bulur. Bir fincan çay içen varlıklı Rex Fortescue birdenbire hastalanıp ölür. Kurbanın cebinde bulunan bir avuç çavdar tek ipucudur. Kurnaz Jane Marple eski bir çocuk tekerlemesini anımsayana dek cinayetin nedeni anlaşılamaz. Özellikle bu tekerleme olayı o kadar hoşuma gitti ki. Hikâyeyi daha da anlamlaştırmıştı. Agatha Christie den okuduğum 4. Kitapdı. Favorilerim arasına girmez ama yinede keyifli bir okuma oldu. Eğer aile içinde işlenen bir cinayet okumak istiyorsanız bu kitaba bakabilirsiniz. Tek gecede bitirebilceğiniz gizemli bir kitap. Bol kitaplı günlerr<3
Porsuk Ağacı CinayetiAgatha Christie · Altın Kitaplar · 20063,567 okunma