Şu dünyayı adamakıllı görmeden, dünyanın ne olduğunu adamakıllı anlamadan buradan gidecek olduktan sonra ne diye buraya geldik sanki? Yaşadığımızın farkına varmayacak olduktan sonra ne diye yaşıyoruz?
Güzelim, yanınıza gözlükle geldim diye alınayım demeyin sakın. Güzelliğiniz ilk bakışta göze çarpartığını, aşikar olduğunu, görmek için gözlüğe hacet olmadığını biliyorum; ama yıldızlara da dürbünle seyrederler, sizin de bir yıldız olduğunuzdan ne şüphe, hem öyle bir yıldız ki yıldızlar arasında en güzel yıldız.