Ravzanurzorlu

Saat olmuş gece 03:30👌🏾ne senle ne de sensizzz#
İlişkiler
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bugün gözyaşlarımi silerken düşen kirpiğiminde hesabını vereceksin :(herkese iyi geceler.
İlişkiler
Üniveristeye gitmek isteyen arkadaşlara benden tavsiye 😁her şey iyi hoş yeni arkadaşlıklar,yeni heyecanlar,en.onemlisi çok değişik bir atmosfer Ama en önemlisi aile😍bunun altını çiziyorum .yarın düşüp ağladığınız ,incidiginiz zaman hep onlar var ve hep onlar olacak. Her zaman derim,anne baba rızası olmadan bir iş yapmayın bilin ki o işte Rabbın da rızası yok. Aileden uzak olmak için onlara ceza vermek için üniveristeyi uzak seçmeyin.Bu yazdıklarım anne babaya karşı asi olanlar için . Dilerim her şey sizin gönlünüzce ,ailenizin rızasıyla olur.Ben onların yakınında bir okuldayım ve mutluyum en önemlisi ailem mutlu.🤗iyi gecelerrrr😴😴😴

Ravzanurzorlu

, bir kitap okudu
10/10
·408 syf.·
2019 5. kitabı
Ahmet Ümit
8.1/10 · 42,8bin okunma