O genç yaşımda, hizmetçilerden ve uşaklardan hüzünlü şeyler dinleyip bozulmuştum bile. Bir çocuğa böyle şeyler yapmanın, insanların işlediği suçlar arasında en alçakça olanlarından biri olduğunu düşünüyorum.
Sayfa 21 - İthaki Japon Klasikleri 3. Baskı·Kitabı okudu
Diğer insanların acısının doğasını, seviyesini, hiçbir şeyi anlayamıyorum. Buna nasıl tahammül ediyorlar? Her günü pes etmeden, umutsuzluğa kapılmadan, intihar etmeden, hatta siyaset tartışmaya devam ederek nasıl atlatıyorlar?
Sayfa 14 - İthaki Japon Klasikleri 3. Baskı·Kitabı okudu