Robin demir

Hikayeyi şeytan tarafından hiç dinlemedik, Çünkü bütün kitabı tanrı yazdı...
Felsefe
Refika Toraman isimli okura yanıt verildi
Robin demir
Belki de şeytan iyi biridir...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Dün gece yine seni düşündüm , gündüzün hüzün kokan ellerinden yüreğime yalpalanan ince bir sızı vardı, buruk gözlerimde . Meğer ne çok özlemişim seni... Bir daha düşleyecek miydim seni bu kadar güzel, Bir daha açabilecek miydim kör penceremden tozlu hatıraların izlerini , kaç gecenin sen kokan yalnızlığında , Bilmem Kaç acının izi vardı başımda ki beyazlarda, Zifiri karanlığına yitirdim seni sevmenin hesabını, ince bir sızı vardı, buruk gözlerimde . Meğer ne çok özlemişim seni... #Robin Demir
Mehlikâ isimli okura yanıt verildi
Robin demir
Teşekkür ederim 🌼
• 𝐼̇𝑠𝑡𝑒𝑟 𝑣𝑎𝑟 𝑜𝑙𝑠𝑢𝑛𝑙𝑎𝑟 𝑖𝑠𝑡𝑒𝑟 𝑣𝑎𝑟 𝑜𝑙𝑚𝑎𝑠ı𝑛𝑙𝑎𝑟, 𝑏𝑖𝑧 𝑡𝑎𝑛𝑟ı𝑙𝑎𝑟ı𝑛 𝑘𝑜̈𝑙𝑒𝑠𝑖𝑦𝑖𝑧.
Alıntı
Robin demir
Yılmaz Odabaşı'nın da dediği gibi: "Biz faillerini kalplerinde taşıyanlar Biz tanrının üvey evlatları, arkasızlar."
Bir kadeh, bir cıgara, dalıp gidene Seni anlatabilsem seni...
Robin demir
🌼