Düşmanı bilmek, anlamak gerek. Düşmanın her hareketi, her kıpırdayışı, her yer değiştirmesi senin için açıktan da açık olmali. Sen yalnız, düşmanın neyi ve nasıl düşündüğünü kavrayabildiğin zaman onun ne yapabileceğini, biraz düşünmekle önceden kestirebilirsin. Savaş bu! Sadece kim kimden silahça daha güçlü sorunu değil, savaş, kim kimden daha akıllı çıkacak sorunudur...
Burada savaşçı var, komutanlar var, o kadar! Anlaşıldı mı? Savaş devam ediyor ve bitinceye kadar hepimiz ne erkek, ne kadın, sadece ortak cinsiyet, yani savaşçı olarak dolaşacağız...