Robinnn

Robinnn
@Robinnnn35
Dile getiremediklerinin kölesidir insan.
Tuhaf değil, kötüyüm. Bazen olurum böyle. Ağlamak istiyorum. Çok aptalca bir şey bu. Ama geçer.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu acıyla da aynı şey olacak, zaman geçecek ve umurumda olmayacak.
Her şey o kadar iyi olabilecekken neden hepimiz de acı çekiyoruz?
İnsan tahammül edemeyeceğini zannettiği şeylere pek çabuk alışıyor ve katlanıyor. Sabahattin Ali
İnsan zayıf, insan zavallı... Bir türlü kendini yenemiyor. Namık Kemal