"Biz yaptığımız şeyleri annelerimizden gördüğümüz için yapıyoruz zaten, onlar için değil. Onlar için bir şey yapmamıza gerek yok ki bizim, ihtiyaçları yok zaten, biliyorsun. Harika hayatlar sürmemiz gerek yalnızca, onlar için, Tanrı hakkında düşüncemiz de bu bizim."
Yeniden düşüncelere daldım. Savaş Tanrısı'nı, o Kıskanç Tanrı'yı, İntikamımı Alacağım Tanrı'yı düşündüm. Dünyadaki kabusumuzu bir de, cehennemi .