Dün Hayati İnanç konuk oldu ilçemize. Yine bilindik o güzel sözlerini bir bir sıraladı yüzlerce insanın huzurunda. Ama bilinmedik bir şey çıktı durup dururken. Yıllar önce bir kalp krizi geçiriyor anlattığına göre Ankara'da. Apar topar hastaneye kaldırıyorlar. Hastanenin yakın olması, o esnada yanında birilerinin olması vs vs türlü vesileler silsilesi içinde yaşama tekrar tutunuyor. Gittiği hastanedeki doktor arkadaşı gözlerini açtığında baş ucunda gülerek karşılıyor onu. Ne yaptınız bana diyor. Kalbine stent (umarım yanlış yazmadım :)) ) attım diyor. Ne olacak bundan sonra diyor. Ölene kadar yaşarsın :))ama vasiyetini yaz diyor. Bu vasiyeti burada açıklıyorum siz değerli ......... halkına dedi. Yazmış olduğum kitapları okumanızı vasiyet ediyorum dedi. Yarın mahşer yerinde ey .......... halkı vasiyetimi yerine getirdiniz mi diye tutarım yakanizdan dedi :))
Ha unutmadan İstanbul'dan bir mezar yeri almış kendine ara ara gidip kendi mezarını ziyaret ettiğini söyledi :))) Tavsiye de etti. Kendime aldım bir tanede hanıma lazım dedim. Araştırdım aynı mezara ranza usulü iki mezar konuluyormuş. Hanımla anlaştık kim önce ölürse alta o yatacak dedi.
Sen ne mükemmel adamsın bee. Mizah içinde ne dersler veriyorsun öyle :)) iyi ki dedim. İyi ki belediye bu hizmeti yaptı ve canlı kanlı seninle aynı ortamda bulunma şerefine nail oldum.
Vesselam...
Hangi gönülde ne sırlar var kim bilir?
Üç günlük dünyada ne acılar ne sevinçler biriktiriyoruz kendimize. Akıp giden zaman içinde nelere şahit oluyoruz da kimine dilsiz sağır oluyoruz, kimini de ulu orta ayan beyan herkese naklediyoruz. (Hem de kendi bakış açımızdan)
Biraz ruhani biraz dünyevi bir kitap. Zaten GÖNÜL dediğimiz şey de bu ikisi arasında bocalayan, dövünen, çırpınan bir şey değil midir?
Almamız gereken nice ibretler nice dersleri barındıran bir kitap. Irk, köken, dil, din ayırt etmeksizin herkesin kendinden bir parça bulacağı birbirinden farklı hikayeler silsilesi. Ve en çok sevdiğim yazın türü olan şiiri de içinde yer yer barındırması okuma şevkini daha da tetikleyen bir unsur olmuş eserde.
Şimdiden okuyacak olan herkese keyifli okumalar dilerim.