R.Raskolnikov

R.Raskolnikov
@Rodion_1
~Herkes Celladına Aşık Olur Nihayetinde

Düşünen Adam

@Avoda
·
Can Yücel
Bağlanmayacaksın bir şeye, öyle körü körüne. "O olmazsa yaşayamam." demeyeceksin. Demeyeceksin işte. Yaşarsın çünkü. Öyle beylik laflar etmeye gerek yok ki. Çok sevmeyeceksin mesela. O daha az severse kırılırsın. Ve zaten genellikle o daha az sever seni, Senin onu sevdiğinden. Çok sevmezsen, çok acımazsın. Çok sahiplenmeyince, çok ait de olmazsın hem. Hatta elini ayağını bile çok sahiplenmeyeceksin. Senin değillermiş gibi davranacaksın. Hem hiçbir şeyin olmazsa, kaybetmekten de korkmazsın. Onlarsız da yaşayabilirmişsin gibi davranacaksın. Çok eşyan olmayacak mesela evinde. Paldır küldür yürüyebileceksin. İlle de bir şeyleri sahipleneceksen Çatıların gökyüzüyle birleştiği yerleri sahipleneceksin. Gökyüzünü sahipleneceksin, Güneşi, ayı, yıldızları.. Mesela kuzey yıldızı, senin yıldızın olacak. "O benim." diyeceksin. Mutlaka sana ait olmasın istiyorsan bir şeylerin.. Mesela gökkuşağı senin olacak. İlle de bir şeye ait olacaksan, renklere ait olacaksın. Mesela turuncuya, ya da pembeye. Ya da cennete ait olacaksın. Çok sahiplenmeden, çok ait olmadan yaşayacaksın. Hem her an avuçlarından kayıp gidecekmiş gibi Hem de hep senin kalacakmış gibi hayat. İlişik yaşayacaksın. Ucundan tutarak...
Reklam
Korkuyorum evet ama ölüm yada virusten Değil;kitapsiz kalmaktan ... Aynı şekilde özlüyorum gezip tozmayı değil; Kitapçılarda gezdigim günlerimi....En çokta Sokagimdaki ikinci el kitapçıyı özlüyorum... Şimdilerde kitaplarımı tasarruflu okumaliyim, bitirmemeliyim...bugünler geçene kadar O zaman à kadar sokağa çıkma yasağı da kalkar belki düşünsene kitapsız kalmışsın bu Kötü bişey ekmeksiz kalmaktan çok daha kötü bişey sanırım .....
1000Kitap
Gönderi kullanım dışı

Burhan Acar

@Burhanacar21
·
Toplasam yedi, bilemedin Sekiz yudumda içtim bu sabah Pembe fincanımda hayallerimi
Sayfa 48 - Tilki Kitap·Kitabı okudu
Yeme-İçme