Korkuyorum evet ama ölüm yada virusten
Değil;kitapsiz kalmaktan ...
Aynı şekilde özlüyorum gezip tozmayı değil;
Kitapçılarda gezdigim günlerimi....En çokta
Sokagimdaki ikinci el kitapçıyı özlüyorum...
Şimdilerde kitaplarımı tasarruflu okumaliyim, bitirmemeliyim...bugünler geçene kadar
O zaman à kadar sokağa çıkma yasağı da kalkar belki düşünsene kitapsız kalmışsın bu
Kötü bişey ekmeksiz kalmaktan çok daha kötü bişey sanırım .....