R.Raskolnikov

R.Raskolnikov
@Rodion_1
~Herkes Celladına Aşık Olur Nihayetinde
Korkuyorum evet ama ölüm yada virusten Değil;kitapsiz kalmaktan ... Aynı şekilde özlüyorum gezip tozmayı değil; Kitapçılarda gezdigim günlerimi....En çokta Sokagimdaki ikinci el kitapçıyı özlüyorum... Şimdilerde kitaplarımı tasarruflu okumaliyim, bitirmemeliyim...bugünler geçene kadar O zaman à kadar sokağa çıkma yasağı da kalkar belki düşünsene kitapsız kalmışsın bu Kötü bişey ekmeksiz kalmaktan çok daha kötü bişey sanırım .....
1000Kitap
Reklam
Gönderi kullanım dışı

Burhan Acar

@Burhanacar21
·
Toplasam yedi, bilemedin Sekiz yudumda içtim bu sabah Pembe fincanımda hayallerimi
Sayfa 48 - Tilki Kitap·Kitabı okudu
Yeme-İçme
Ölüler için üzülme harry;yaşayanlar için üzül... En çokta sevgisiz yaşayanlar için...
Ben bu kadınla evlenmişim;ama dizinin dibinde oturup durmak istediğim kadın başka!insanlar buna daha iyi bir biçim vermez mi dünyada?
Sayfa 67·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam