Siz bu dünyada gerçeğin nerede olduğunu, gerçek mutluluğun nerede bulunduğunu bilmiyorsunuz. Duygu bir şarkıdan başka bir şey değilse, şarkı söylemek niçin ayıp olsun? Aşk varsa ve hele âşık olmak Allah vergisi ise, niçin ayıp olsun?
Dünyada en büyük sevinç, âşık olanın sevinci,
sevmek sevilmek sevinci değil midir?
Diyelim ki buradan gittin. Gitmekle kendinden kaçıp kurtulacağını mı sanıyorsun? Nereye gidersen git, üzüntülerin de seninle beraber gelecektir.
Hayır Yedigey, kaçmakla kurtulamazsın.
Yiğitlik kaçmakta değildir. Eğer yiğit isen, bildiğim Yedigey isen, burada kalıp üstesinden gelmelisin
o meselenin. Herkes gidebilir, herkes kaçabilir
ama herkes kendine hâkim olamaz,
herkes kendine karşı zafer kazanamaz...