Rojêê

Rojêê
@Roj_aydn
~Ölüm bildiğimiz kadar korkunç bir şey değildi. Yalnız biraz soğuktu o kadar...
Alıntı
Reklam
Sizce İnsan Nedir ?
"Hevesleri, beklentileri, erteledikleri, kursağında kalmış kelimeleri, kaçırılmış bakışları, gizledikleri, bitirilmememiş mektupları, susuşları ve istemsiz veda edişleriyle tamamlanmamış bir cümledir insan.."
Neyi kurtarabilirsek kâr..
Biz istemesek de bir şeyler kayıp gidiyor dünyamızdan. Bizden de gidiyor. O zamanlar sahip olduğum kimi heyecanları bugün duymama imkân yok. Kar yağarken ağlayabilmek mesela. Yitirdiğimiz her şeyle bir yanımız kararıyor; Niyazi Mısrî'nin dediği gibi "Her gün bir tuğlası düşüyor ömrümüzün." Yazarak zamanı yavaşlatmaya, kayıpları azaltmaya, en azından yitirdiklerimizi kayda geçirmeye çalışıyoruz. Neyi kurtarabilirsek kâr...
1000k
~Zaten kuşlarda pek gelmiyor artık..
Alıntı