~Sade bana değil, herkes birbirine, "Sen yoksun, insan olarak bir sıfır kadar değerin bile değerin yok," demekten hoşlanıyor. Bayılıyorlar birbirlerini adam yerine koymamaya. Bu arada bende payımı alıyorum ama ben direnip, ille de ben varım diye inatlaşmıyorum. "Yokum, mevcut değilim, " diye devam ediyorum günlük serüvenime.