Bir güzel isim daha eksildi. Benim gözümde harika denemeler yazan, sanat ve edebiyatı başarıyla kaynaştıran bir insan Edgü. Romanlarını okumadım, hikayelerini pek az sevdim ama denemeleri, bir sanat eserini, bir ressamı yada bir insanı sade ama muhteşem cümlelerle bezeyişi hala canlı zihnimde.
youtube.com/watch?v=Zy4WUE7...