Alperentavlann

Alperentavlann
@Romantikdevrimci
•İnsanlar kötüydü bende kitaplara sığındım•
Çünkü yoksul ve çıplağım; Koskoca insanlık denizinde yalnızca bir damlayım
Sayfa 257
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sone 31
“Sende yitip gidenlerimin hatıraları var “
Sayfa 37·Kitabı okudu
Edebiyat
“İşte yapraklar ölüyor ... Rüzgar insafsız, yağmur inatçı; her şey çürüyor , her şey çürüyor...”
Edebiyat
2020 ne kadar kötü olursa olsun yılın başındayken kendime söz vermiştim ant içmiştim “koşamazsam yürüyeceğim yürüyemezsem emekleyeceğim ama hep ileriye gidicem” demiştim Bugün hala aynı şeyi diyorum eğer yaşıyorsanız her şey için bir Umut vardır ...
Edebiyat
oğuz atay’ın tutunamayanlar kitabında “kollarımı açıp tüm insanlığı kucaklıyorum” dedikten sonra, tehlikeli oyunlar’da “bütün insanlığı kucaklamak, isterken neredeyse bu dünyanın altında eziliyordum” demesi...
Edebiyat