Ancak nihayetinde kadın ,kadındır.Yenilgileri de vardır ,zaferleri de.Potansiyelini kimseye ispat etmek ve yarıştırmak zorunda da değildir.Sistemin planında kaybolmak yerine , kendi hayatının planını yapmak daima hakkıdır.Kazanılan madalya var etmez onu; kutsal olan sonuç değil, yolun kendisidir.
Dünyada huzur ve rahatın hep kuruntu olduğunu görüp kendine acı veren şeylerin de hep kendi hayal gücünün,kendi seçimlerinin sonuçları olduğunu düşünerek ,kendine,ruhuna karşı bir şeyler yapamadığından , kendini tedavi etmek için bir çare bulamadığından , deliren bir öfke ve kızgınlık hissediyordu.