📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İlkin onu düşünmek,bir ayrıntıda saatlerce kalarak bütü saatlerini ona adadığı halde bıkmayarak,zamanı yeterli bulmayarak düşünmek için, onun bakışlarını, sözlerini, tavırlarını, kokularını hatırlayıp bu eldiveni koklamak için mutlu olarak sabahlara kadar uyuyamazken şimdi kaçmış,humma ateşlerinde sabahlara kadar çırpınarak zor yaşamaya başlamıştı.
Yine harika bir sayı olmuş.Her konusu birbirnden özel kalemlerde yazılmış.Ama benim en çok beğendiğim yazı Arda Erel'in "Dil Ve İçine Oturanlar "yazısı oldu.Her yönü ile günümüzdeki sıkıntıları anlatmış.Emeği geçen herkese teşekürler:)