Son kitap ve bitti. İnanılmaz üzgünüm. Öyle ki bitirmek için özellikle yavaş okudum, ne yaparsam yapayım her güzel şeyin sonu olduğunu bir kez daha idrak ettim . Herşey yoluna girdi, herkes çok mutlu ve Gülfem ile Savaş birbirlerini daha çok seviyor... Ailelerine katılan yeni üye beni tatlı komasına koydu resmen... Tadında ve yerinde bitti. Şimdi gidip özel bölümleri okuma zamanı! Hümeyra
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İkinci kitabı da okudum bitti, doğruyu söylemem gerekirse bende beraberinde bittim. İlk iki yüz bölüm sırıtarak okuduğum kitabı, ger kalan bölümlerini ağlayarak, sızlanarak, delirerek okudum. Spoiler vermek istemem, bu yüzden üstün körü bile anlatmayacağım ama gerçekten benim gibi spoiler yemeden okuduysanız çok üzüleceğiniz, "Lan napıyor bunlar?!" diyeceğiniz bir devam kitabıydı. Üçüncü kitapta neler olacak merak içindeyim. Keyifli okumalar Hümeyra