Ölüm ve yaşam aynı şeydir aynı bir elin iki yüzü gibi, avucun içi ve elin tersi gibi. Ama yine de avuç içi ile elin tersi aynı şey değildir…
...
Ölüm ile yaşam elimin iki yüzü gibidir demiştim, ama işin aslı, biz ne ölümün ne de yaşamın ne olduğunu biliyoruz. Bilmediğin bir şey üzerine güç kullanmaya kalkmak akıllıca değildir, sonu da iyiye varmaz.
Dünya, sen böyle olduğun için böyle; bunun tersi olmaz.
Sakın kaçma. Görünen, görünmeyeni tanımana yardım eder. Diğerleri,
kendinde görmekten kaçındığın şeyleri ortaya çıkararak görmeni sağlarlar.
Bendeki bütün bu şeyleri yansıtan nedir? İşte saygın bir insanın kendisine
soracağı soru budur!