C

C
@Roselyn
Hepimiz yüreğimizdeki cesaretle yargılanacağız.
Sürekli hayata pozitif bakman ve iyimser olman gerekmiyor. Ki hayat da sana hep böyle ol demiyor. Acıların olacak elbet. Kaygıların, korkuların ve hataların. Ama bunları kabullenmesini de öğren. Ağlaman gerekiyorsa ağla. Haykırmak istiyorsan haykır. Acını çek ve yoluna devem et. Doğada bile dört mevsim varken, sen de hep bahar olmasını bekleme. Kışı da sabırla geçir, sonbahara saygı duy ve baharın tadını da sonuna kadar çıkar.
Sayfa 193
1000Kitap
C
Enerjinize denk insanlara denk gelirsiniz bu hayatın kuralı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Unutma, şu hayatta birçok şeyin alternatifini bulabilirsin. Çok şeyin yerini zamanla doldurabilirsin ama kendi yerini asla dolduramazsın; çünkü senden bir tane daha yok...
Sayfa 194
1000Kitap
C
Evet öyle gerçekten 😃 benden bi tane daha yok 😉
Affetmek, iyileşmenin tek yoludur. Affetmeyi seçmek kendimize şefkat duymak demektir. İçimizde birikmiş tepki ve kızgınlıklara “Yeter! Bana kötülük yapan Yargıcın işine son veriyorum. Artık kendimi cezalandırmaya ve incitmeye son veriyorum. Artık Kurban olmayacağım” diyebiliriz. Affetmeye anne ve babamızdan başlayarak, kardeşlerimizi, arkadaşlarımızı ve Tanrıyı affetmeye ihtiyacımız var. Tanrıyı affettiğinizde kendinizi affetmiş olursunuz. Kendinizi affettiğinizde öz-reddediş sona erer, öz-kabul başlar ve öz-sevgi öylesine büyür ve gelişir ki nihayet kendinizi olduğunuz gibi kabul edersiniz. Bu, özgür bir insan olmanın başlangıcıdır. Anahtar, affetmektir.
Sayfa 106
1000Kitap
Okuyan Süvari isimli okura yanıt verildi
C
Affetmeyi öğrenmek engebeli ve zorlu bir süreç.önce kişinin kendi doğru ve yanlışlarını keşfedip kabullenmesi , sonrasında karşısındakinin davranışlarını sorgulaması gerekiyor.ne kadarına ben izin verdim sorusunun cevabıyla ilgili bence.öz eleştiri yapma konusunda kötü olduğumuz için affetmek imkansız hale geliyor.ama ufak bir çabayla yapılamayacak birşeyin olmadığını düşünüyorum.