Sürekli hayata pozitif bakman ve iyimser olman gerekmiyor.
Ki hayat da sana hep böyle ol demiyor. Acıların olacak
elbet. Kaygıların, korkuların ve hataların. Ama bunları
kabullenmesini de öğren. Ağlaman gerekiyorsa ağla. Haykırmak
istiyorsan haykır. Acını çek ve yoluna devem et. Doğada
bile dört mevsim varken, sen de hep bahar olmasını
bekleme. Kışı da sabırla geçir, sonbahara saygı duy ve baharın
tadını da sonuna kadar çıkar.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Unutma, şu hayatta birçok şeyin alternatifini bulabilirsin.
Çok şeyin yerini zamanla doldurabilirsin ama kendi yerini
asla dolduramazsın; çünkü senden bir tane daha yok...
Affetmek, iyileşmenin tek yoludur. Affetmeyi seçmek kendimize şefkat duymak demektir. İçimizde birikmiş tepki ve kızgınlıklara “Yeter! Bana kötülük yapan Yargıcın işine son veriyorum. Artık kendimi cezalandırmaya ve incitmeye son veriyorum. Artık Kurban olmayacağım” diyebiliriz.
Affetmeye anne ve babamızdan başlayarak, kardeşlerimizi, arkadaşlarımızı ve Tanrıyı affetmeye ihtiyacımız var.
Tanrıyı affettiğinizde kendinizi affetmiş olursunuz. Kendinizi affettiğinizde öz-reddediş sona erer, öz-kabul başlar ve öz-sevgi öylesine büyür ve gelişir ki nihayet kendinizi olduğunuz gibi kabul edersiniz.
Bu, özgür bir insan olmanın başlangıcıdır. Anahtar, affetmektir.