Mutluluk kısa sürer, tıpkı o bahar açıp solan nergisler ve fulyalar gibi. Hüzün , her şeyi boğan ve babamın onlardan kurtuluş yok dediği inatçı otlar gibi uzun süre kalır.
Bunu daha çok bir deyim olarak biliyordum “ölünün gözlerini kapatmak “ veya “yaşayanlar ölülerin gözlerini kapatır , ölüler yaşayanların gözlerini açar “.