R. O.

R. O.
@Rozann
Elimi uzatıyorum gördüğüm her hayale, gölgeye, yansımaya.. Ve elimi çekiyorum dünyadan, geçmişten, gerçekten... Bir açık hava otelinde maviyi seyre dalarken.

R. O.

, bir kitap okudu
9/10
·687 syf.·
Beğendi
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 01 Ocak 2000 00:00
·
2000 20. kitabı
·
Fyodor Dostoyevski
9.1/10 · 194,5bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İçimizde şeytan yok... İçimizde aciz var... Tembellik var... İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey, hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var...
Sayfa 258 - Türkiye iş bankası·Kitabı okudu
[... ] iyilik demek kimseye kötülüğü dokunmamak değil, kötülük yapacak cevheri içinde taşımamak demektir.
Sayfa 257 - Türkiye iş bankası·Kitabı okudu
Çünkü hiçbirinde fikirler ve bilgiler şahsiyet haline gelmemiştir. Hiçbiri ukalalık etmek için malzeme toplamaktan başka bir şey düşünmemiştir. Hiçbiri insanı insan yapan şeyin şahsiyet olduğunu, bütün ilimlerin, bütün tecrübelerin yalnız bunu temine yaradığını anlamamıştır. Onun için bu nevi  insanlardan bahsederken boyuna birbirine uymaz sözler duyuyoruz.
Sayfa 255 - Türkiye iş bankası·Kitabı okudu