İnceleme yapmamaya gönlüm el vermedi..
Öylesine hoş, masalsı bir tadı vardı ki, birinin bana uzun uzun okumasını istediğim kısımları çok oldu. Momo'yu bazen kitapta da betimlendiği şekliyle zihnimde görebiliyor aynı sıcaklığı, samimiyeti hissedebiliyordum. Masal seven yetişkin biri olarak bana güzel hissettiren bir kitap oldu..