“Sen kral mısın, yoksa yasacı mısın ki, politika üstüne yazı yazıyorsun?” diye soracaklara vereceğim karşılık şudur: Ben ne kralım ne de yasacı; onun için politika üstüne yazıyorum ya!
Fanilerin büyük çoğulculuğunun bu varoluş kavramının üstesinden asla gelemeyeceği düşüncesi insan ırkının samimi dostlarına acı verir. Dinin savunulabilir tarafının olmadığını görmek yerine onu savunmaya kalkışanların bu denli fazla olması da ayrıca şaşırtıcı.