Rugeyye falan işte

Rugeyye falan işte
@Rugi
Sorgulanmamış bir hayat, yaşanmaya değmez.
Kafka'nın Gustav Janouch'la konuşmalarından
"Herkes, beraberinde taşıdığı bir parmaklığın ardında yaşıyor. Şimdi hayvanlarla ilgili bunca şey yazılmasının nedeni de bu. Özgür ve doğal bir yaşama duyulan özlemin ifadesi. Oysa insanlar için doğal yaşam, insanca yaşamdır. Ama bunu anlamıyorlar. Anlamak istemiyorlar. İnsan gibi yaşamak çok güç, o nedenle hiç olmazsa kurgusal olarak bundan kurtulma isteği var"
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu, hiçbir akıl ve mantığın söküp atamayacağı bir duygu; oysa gerçek koşulların dışında koşulların bulunmadığını, olmasının da beklenemeceğini söyleyen mantık da haklı.
Mektup
Kafka'dan Felice'ye
Öyküm (dönüşüm) uyutmazdı beni, ama sen düşlerle birlikte uykuyu getiriyorsun bana.
Mektup

Rugeyye falan işte

, bir kitap okudu
Puan vermedi·104 syf.·
4 günde okudu
·
2021 20. kitabı
Franz Kafka
7.8/10 · 268,1bin okunma
Son zamanlarda başkalarını bu denli az düşünmesine hemen hiç şaşırmıyordu; eskiden düşünceli oluşuyla gururlanırdı.
Edebiyat