Çünkü yakınının yüzüne tokat atan bir insanın bu davranışı öfke uyandırır, ama eğer bir insan kendi kendini tokatlıyorsa, bu davranış tiksintiden başka bir şey uyandırmaz.
Acı çeken birini görünce onun acısını yüreğinde duyabilen, hiç tanımıyor da olsa, zulme uğrayan bir mazlumun ahını içinde duyabilen bir insan, İsa'yı yüreğinde taşıyor demektir. Ve böyle birinin yalınayak Kudüs yollarına düşmesine hiç gerek yoktur.
"Pekala. Diyelim ki, yanılgı içindeyim; bütün düşüncelerim yanlış. İyi ama, bana neden yanılma hakkı tanınmıyor ve yanılgımdaki içtenliğe inanılmak istenmiyor?"