Arkadaşlar benim kimliğim de müslüman. Dinimi seviyorum. Gereklerini de seviyorum. Çok dindar değilim ama kendimce yaşıyorum, ama dindar geçinenlerin ATATÜRKLE ve yapmış olduklarıyla ne derdi var anlamıyorum. Neden kötülüyorsunuz. İstanbulu işgalden kurtaran, İzmirde yunanı denize döken, Anadoluda söz de değil gerçekten DİRİLİŞ i organize eden başlatan ATATÜRK. Zorunuza gitmesin. O büyük dü ondan sonrakiler sadece günü kurtardı. Öncekilerde geçmişde kaldı. Önümüze bakalım.