Bu sosyal kitap ve fikir paylaşım sitesini tavsiye eden kardeşim ebruya sonsuz saygılarımla... nezih insanlarla konuşup söyleşi yapabilmek ne güzel, yüreği güzel insanlar tanımak ne güzel. onlarla konuşabilmek ne güzel... çok güzel kelimesi kullandım güzelce affedin :)
Okumaktan bile sıkılır insan, kendini yazma isteğini bastırmadıkça. Ne varki iyi bir okur olmak ile iyi bir yazar olmak aynı şey değil... Okumaya devam delim o zaman.
"İsterdim ki ben,
bir kitap bekçisi olayım
camları güneşli bir kitap evinde.
Duyduğum zevklerin en doyulmazıdır
yıldızlı cenup denizlerinin alevinde sabahlar gibi
sevilen bir kitap başında sabahlamak..."