Rûhberûh

Rûhberûh
@Ruhberuh
oldukça cahilim ama epey okurum •gökten ineni yer karşılar
@Ruhberuh·
·
sabitlendi
Hayattan yorgun düşmüş bir ruhum var benim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevgi bizi tanımlar; o "insanın varoluş sorununun cevabıdır."
Sevgi bizi tanımlar; o "insanın varoluş sorununun cevabıdır."
Öfke diğer duygularımı tükettiğinde tek istediğim ölmek oluyor.
En mutlu anınızda bile her şeyi yüzde yüz sevmek mümkün değil.