En çok yaşamış olan insan en çok yıl saymış olan değil , yaşamı en çok hissetmiş olandır .yüz yaşında kendini gömdürüp de , daha doğar doğmaz ölenler vardır . Hiç olmazsa o zamana kadar yaşamış olsaydı , kazancı gençliğinde mezara girmek olurdu.
Koro halinde susuluyordu ve yalnızca yüksek sesle konuşanlara inanır olmuştu insanlar. İncelik yalnızlığa dönüşe dönüşe bitmişti. Şiddetin coğrafyasında elbette gökyüzü lükstü ve ancak yağmur yağınca anımsanıyordu.
Şükrü Erbaş