Rukiye

Rukiye
@Rukiye6
O gemi bir gün gelecek
Emin olma duygusunu çok özledim. Nereye elimi atsam şüphe.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
'Elbette bu dünyada kendi kendini aldatanlar da vardır.'
Ve ben ağlıyordum. Sebebini bilmeden, ne istediğimi bilmeden...
Nasip olmayınca çare yok... Olunca da olmamaya imkân yok.