Rukiye

Rukiye
@Rukiye6
O gemi bir gün gelecek
Bırak ben söyleyeyim güzelliğini, Rüzgarlarla, nehirlerle, kuşlarla beraber.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Desem ki sen benim için, Hava kadar lazım, Ekmek kadar mübarek, Su gibi aziz bir şeysin; Nimettensin, nimettensin.
Sende seyrediyorum denizlerin en mavisini Ormanların en kuytusunu sende görmekteyim
Desem ki vakitlerden bir nisan akşamıdır Rüzgarların en ferahlatıcısı senden esiyor
"Olmamasına razıyım. Oluyormuş gibi olmasın yeter."