“Sabahları hepinizden biri gibi yaşıyorum; fakat burada ikinci karakterimle var oluyorum. İçimdekileri filtresiz paylaşmak, kitaplar hakkında bilgilenmek hoşuma gidiyor. Bir de acemice bir şeyler yazıveriyorum.”
İnsanlar hayata devam etmenin, mutlu olmanın önemli olduğunu savunuyor.
Ama ben mutsuz olmanın da önemli olduğunu düşünüyorum.
Mutsuz olmanın daha ilahi, daha yüce olduğunu;
gözyaşlarının yaşın sahibine yakınlaştırdığını.