Rumeysa AKKUZU

Mutlu olmak insanın elinde olsa kim bu fırsatı kaçırır?
Reklam
Ve bir an için mutlu olurum. Sadece bir an, ama hiç olmamaktan daha iyi, öyle değil mi?
Olup bitenler hakkında nasıl düşüneceğini bilemiyordu. Sorabileceği hiç kimse yoktu.
Yaşlanınca her şey sanırım daha kolay olmalı.
İç dünyamda hiç kimse beni kendimden iyi tanımıyor.
Reklam