Nereden başlasam bilemedim. Hoş güzel bir anlatımı var sanki okuyucuya ulan sende böyle böyle yapma der gibi. Ama biz insan oğlu yinede bildiğimizi yapıyoruz. Aslında evet hani bir laf var ya "Sabreden derviş muradına ermiş" ama sorun şu nasıl sabretmemiz lazım. Peki nasibin dönüp dolaşıp gelmesi de bir sabırmı. Okunulabilir hoş bir kitap.
Bilindik klişe aşk üzerineydi. Ama Elif'in de dediği gibi kötü kitap bile olsa kendine ait bir söz bir cümle bulduğun zaman o kitap değerlidir. Bu kitapta kendimi buldum diyebilirim. Kâh Elif oldum, kâh Yusuf. Beni seven adam kâh Yusuf oldu, kâh Elif.
Bazen insan karşısındaki kişi ne kadar çok severse sevsin gitmeye mecbur kalıyor. Gitmekten başka çaresi olmuyor.