R.Ü

"Hepimiz hem özgür, hem de ait olmak isteriz. İlişkilerde ait olmak ve birey olmak arasındaki denge yaşamın en temel olgularından biridir."
Reklam
"İnsanoğlunun kalbinin öyle bir yapısı vardır ki onu dondurmak çok kolay, ısıtmak ise çok zordur, hatta bazen de imkansızdır."
"Ne de olsa büyükler çocukların her şeye karşı çok duyarlı olduklarını sıklıkla unutuyorlar."
İsabekov, kızına bakarak alçak sesle " Sakince uyuman ne güzel. Daha zaman var, ama büyüyeceksin ve ileride düşüncelerle uykunun kaçacağı gecelerin olacak. Bu herkesin başına geliyor. Ama sen şimdilik uyu, rahat uyu, güzel rüyalar gör, e mi!" dedi.
Sayfa 10
Reklam