Anemoia...

Anemoia...
@Rumeysayy_
Yaralarımın üzerine yıldızlar çizdim.
Bugün anneme açtığım yeni sayfaları yırttım ellerimle. Annemi değil kendimi sildim ilk kurşun kalem izi kaldı geriye. Ve annemin nefretide silindi benimle birlikte
Duygular
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bilmem gelir mi?
Yandı gözleri yağmur damlalarıyla Gökyüzü siyaha büründü kanadı yıldızlarda Ay dede küstü sandı çocuk aklıyla Oyunlar oynadı bir başına ağladı ıssız sokaklarda Bilemezdi kimler geçti kimler bozdu bu yolları Sevgisiz yüreklere papatyalar bıraktı Sonra biri ezdi papatyaları kimisi seviyor sevmiyor oynadı kırdı kolunu kanadını
içinde kalsın
"Güzel duygular berbat edebî eserler ortaya çıkarır." Soytarı Çiçekleri Osamu Dazai
Kitap Alıntısı