…
-“Kim bağışlayacak?”
-“Kim bilir? Burada artık ne Tanrımız, ne onun oğlu, ne de Kutsal Ruh olmadığına göre, bağışılayacak olan kimdir? Bilmem.”
-“Artık Tanrın yok mu?”
-“Yok arkadaşım. Kesinlikle yok. Eğer Tanrı olsaydı, benim şu gözlerimle gördüklerimin olmasına hiçbir zaman izin vermezdi. Bırak Tanrı onların olsun.”